CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, April 20, 2009

STRESSSSS...

hari ni??
oh..keje smakin bertambah..
nak berlatih drama lagi?
nasyid lagi?
closing ceremony mggu bi lgi?
kutip duit blok e lgi?
s/u kolej kediaman lgi..
sumer kena wat dlm satu mser..
aku agk tertekan skrg??
aper aku harus buat skrg?

terlalu berat rsernyer tugas n tggungjwb ni..
tpi aku harus kuat..
nilah tggungjawab..
aku kena pikul n laksanakan dgn sebaik2nyer..
amanah x bleg dikhianati..

aku boleh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jika Malaysia boleh .....mesti Siti Nabila Ismail pun boleh..

jika kau fikirkan boleh,
kau pasti boleh melakukan ,
jika kau fikirkan kegagalan,
kau hampiri kegagalan...

engkaulah apa kau fikirkan,
terkandung dlm pemikiran,
berfikir boleh melakukan,
fikirkan boleh..

percaya apa kau lakukan,
tabah apa kau usahakan,
bertindak atas kemampuan,
fikirkan boleh....

hahaha.. sajer jer nyanyi lagu ni nak hilangkan stress..
maafla kalau salah lirik..

0 comments: