CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, April 26, 2009

ENJOY..RILEKS.. HAVE A FUN..

muker bersemangat nk pergi Alamanda tu...


akhirnya terlaksana impian aku, syud n farah utk dating bertiga di Alamanda.


maklumlah.. asignment dah x der..

Muet pun tggal speaking jer lgi..


kire dah hmpir selesai tugasan tuk sem ni..


hanya tggal exam jer..


pastu tamatlah sem 2 ni..


n melangkah plak ke sem 3..


ish..ish.. pantas sugguh maser berlalu..



tentatif perjalanan kami:



10.30 pgi: tiba di Alamanda


11.00 pgi: makan KFC


12.30 tgahri: masuk panggung


3.00 ptg: solat Zuhur


4.00 ptg: makan di RASA


4.30 ptg: Big Apple


5.00 ptg: Carrefour


5.30 ptg: makan aiskrim di Mc Donald

6.00 ptg: balik

6.30 ptg: sampai di IPIS

erm.. mmg seeronok sgt..

dapat kuar jalan2..

lepak2..

n paling penting hari ini dalam sejarah aku tgk wayang..

x penah tgk wayang..

first2 tgk citer 18 PL plak tu..
ader unsur seram skitla..

citer mmg bez tpi ending nyer wat sakit hati jer..

klu aku jumper director citer tu mmg kena la dia dgn aku..

punyerlah excited ingatkan akhir citer tu mcm tu mcm ni..
last2 benda lain yg jadi..plak tu ader unsur x masuk akal pun ader gak..

err.... mmg geram tul..

yg klakarneyr.. mamat 3 org depan sit ktorg..

over giler..

terperanjatnyer lebih..

mengalahkan kami bertiga..

ish3...


pas hbis ingatkan nak sambung citer seram lain plak..

tpi tiket ader kul 4.00 ptg..
lambat plak..

lgipun x puas jln lgi..

so cancel niat nk tgk wayang lgi..

sbb syud mengidam sgt nk makan Big Apple..

maka merayau2lah kami mencari kedai tu..

dari atas trun bawah..
dari bawah naik atas..
akhirnyer jumper gak..


masing2 pun pilihlah donat masing2..


tpi yg sedih biler balik donat aku n syud tertukar mser kat McD..
so dua-dua x dpt nk mkn donat pilihan masing2..

kesian2..

OHHHHH..... donat cheese aku...................

tpi nk wat cmner mesti ader hikmah disebalik semua yg berlaku..

sebenarnya tujuan asal aku nk kuar sbb nk belikan present tuk besday ayah aku..

10 Mei ni..
ye la bulan 5 ni mgkin x balik smpai habis exam..
so balik rabu ni ingat nk bagi terus..






hari ni mkan mmg banyak..
mcm2 jenis ader dlm perut hari ni..
hbis diet aku selama 3 hari..

musnah segalanya..

erm..pasni nk diet nasi lgi..

Klu bleh seminggu plak...

hehehe..
klu mak taw ni mesti mak marah..

tpi nk wat cmner..

aku nk turunkan berat badan aku..

mesti kena turunkan..

CAYOK2...


dah puas berjalan..

tber mser tuk pulang..

kami tyer sorang tyer pak cik taxi..

brper balik MPI..

muler2 dia kater 25 rm.. kami kater mahalnyer..
dia turunkan jadi 20 rm.

pastu dia sruh naik..

sambil tunjuk kat teksi dia..

kami terkejut ni ke pak cik?

dia kater yelah..

ni lah keternyer..
ya Allah macam x percaya nk balik IPIS naik teksi macam LIMOSIN..

gempar satu mktab..

hahaha..







padahal harga samer jer ngan teksi2 lain..














akhirnya kami slamat smpai di maktab..







alhamdulillah..







sumernyer selamat..














pendek kata,







aku x kan penah serik untuk kuar ngan korang sumer..







terima kasih sbb sentiasa di sisiku...
tak kira susah atau senang..
hanya Allah yang mampuu membalsa jasa baik korang kat aku..

AMIN..








































0 comments: