CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, April 18, 2009

cemas...gembira...sedih

lamer x update blog..
kpder yg slalu mengikuti perkembangan blog ni mintak maaf byk2..
bukan x teringin nak update tapi kekangan masa menghalang aku dari mengupdatenyer..
tpi alhamdulillah skrg sumer asignment tuk sem ni dah hbis..
bleh rileks2 skit n update slalu blog ni..

erm.. aku nk mulerkan citer la..
alkisah..
pader 1 satu hari lepas pre-muet speaking aku n syud pegi ke warta..
aku nk cari bulb tuk lampu study yg dah muler berkelip tanda dah x lamer lgi hayatnyer tu..
syud plak nk ke kedai komp. tuk mengformat laptopnyer yg diserang virus.
nk dijadikan citer yg ktorg pun smpai la kat blkang warta.. parking motor kat situ..
aku dgn bangganyer pun berjalanlah samer2 ngan syud ke kedai komp..
(apsal macam formal giler ayat aku hari ni)..hahaha..
samapi jer kat kedai komputer tu tetiber jer aku pun perasan yag beg yg aku isi hp n duit also ic n segala2 kad yg aku ader hilang..
yg ader hanya hp yb tergantung kat tgn..
ya Allah aper aku nk buat ni..
maser tu otak aku mmg serabut giler..
terbayang kat kepala otak aku muker mak aku.. ayah aku.. n kwn2 aku yg tengah marah kat aku sbb terlalu cuai..
Ya Allah.. tlglh hambamu ini ya Allah..
aku try cari dari kedai komputer hingga ke motor..
tpi x der..
mser tu mmg serabut giler..
nsib baik ok skit dari ayam yg hilang anak..
hahaha..
aku ingat nk kol mak aku mser tu..
tpi bler pikir balik, baik aku cari dulu..
klu dah x jumper nti baru kol mak..
aku try g cari lgi.. tpi blum pun smpai tempat motor ader sorang mak cik kat kedai makan tu panggil..
"dik2.. cari aper tu?"
aku ckplah cari beg warna coklat
dia kater "ha..sini2.."
dia tunjuk ni ker begnyer..
aku ckp "yer..ni beg syer"
tpi mak cik tu minx no ic?????
aku ckp betul mak cik ni mmg beg syer..
tdi syer tercicir..
mser tu rser nk sujud syukuur jer kat situ..
alhamdulillah..
timer kasih...

pas kejadian ni aku akan lebih brhati2 biler nk bwk purse..

KISAH GEMBIRA N LAWAK??

lawak ke?
bgi aku n syud mmg lawak la ..
tpi terpulangla kat korang yg bacer ni.
harap lawakla yer..

balik dari warta aku n syud sggah 7 eleven..
beserla nak beli slurpee..
our favourite..
mser tgah isi slurpee tu..
syud pegi hentak2 bekas minuman tu..
beserlah tu mmg taktik beser klu beli slurpee..
nak kasi byk skit air tu..
syud terhentak bekas tu kuat smpai terkena kat tgn abg yg kejer 7 eleven tu..
abg tu trus kater x kan marah dik..
hahaha..bengang giler mser tu..
pas byar trus blah..
ktorag pun kuar la dgn muker tebal 5 inchi..

hahaha..

erm... dah stat sedih dah ni..
sampai jer kat IPIS dpt taw yg air kat blok E x der..
sedihnyer..
rser mcm gelap jer hari aku n seluruh blok e hari tu..

kisah x der air ni aku sambung nti la eh..
tuk post yg pas ni..

tpi sblum terluper ucapan terima kasih aku ucapkan pader syamil coz sudi nk bgi ktorg pinjam motor..
hope pas ni x serik nk bgi ktorg pinjam..
hehehe

0 comments: