CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Saturday, April 25, 2009

MINGGU YG CUKUP BUSY

alhamdulillah berakhir sudah mggu ni..
aku mcm x percaya yg aku dah lalui mggu ni..
hanya Allah yg tahu betapa sibuknyer aku mggu ni..
nk kena wat surat jemputan tuk jamuan perpisahan puan anisah penyelia asrama..
pastu nk kena edar..
duit blok lgi masih tergendala..
x stat kutip lagi..
tuk penutupan mggu bhasa inggeris..
drama kelas tuk miggu bi lagi..
oh tidak...
betulke aku kena galas sumer tggungjwb ni..
tapi skrg aku mampu lafazkan akalimah alhamdulillah..
sbb sumer dah selesai..
aku berjaya laksanakan sumer tugas dgn jayanya..
alhamdulillah..

nk flashback balik lakonan kelas aku..
sumer ok..
terima kasih kawan2 atas kerjasama anda..
semoga kejayaan kiter tahun ni akan dpt dtingkatkan..
moga champion tahun depan..
insyaallah..

thanks skali lagi to all batch PPISMP intake july 2008 sebab bantu jayakan closing ceremony English Week..
hanya Allah yg mampu jasa baik kalian..
especially to all my classmate PPISMP 2.05..
korang mmg bez..
senang dpt kerjasama korang..
semoga kiter satu kelas akan sntiasa bersama walau apa jua yg berlaku..

n aku nk minx maaf to all my classmate..
klu ader yg terasa hati masa korang pecah hamper jumaat hari tu..
aku bukan x nak join korang..
tpi mser tu mmg rser letih sgt..
penat dgn tugas lgi..
badan pun x brper nk sihat mser tu..
sori sgt...

pengalaman sememangnya mengajar kita erti kehidupan..
tanpa pengalaman kita ibarat si buta tanpa tongkat..
pngalaman inilah yg membantu membimbing kita ke jalan yg lebih sempurna..
malah pngalaman ini menjadikan kita lebih dewasa..
berfikirn matang dalam membuat keputusan dan tindakan..
akan ku titip segala pengalaman ini dalam memori..
yg terkunci rapi di lubuk hati..

0 comments: