CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Tuesday, March 24, 2009

hari yg sungguh indah..sedih..dan merisaukan

hari ni seronok sgt.. sbb x byk kelas..
juz ada satu kelas jer..
yg selebihnyer tidor..
mlm ni plak bleh relaks2 lepak kat bilik nurin update blog n fs..
hahaha..santai betul..
tpi dlm sernok ader jgk sedihnyer..
harapan aku tuk ader no upax masih x kesampaian..
tdi g celcom center kajang tpi stok hbis
so x dptlah nk ader upax..
waa..
tpi nk tahu x?
semakin hmpir dgn khamis ni iaitu hari rekreasi semakin berdebar..
tanggungjwb tu? beratnyer tugas ni?
aku risau klu program tu x jdi mcm yg dirancang
risaunyer..hbis la aku
mau kena tembak dgn en.bahar n en.jaflus
oh tidak..jauhkan aku dri tu sumer..
tpi aku sentiasa berdoa agar semuanya berjln lancar..malah lgi baik dri aper yg dirancang
AMIN..

0 comments: